Business make-up

by Diana Ionescu

Machiajul de business este o categorie aparte în meseria de make-up artist. Este o ramură care s-a dezvoltat odată cu mediul de afaceri și corporate, atunci când avem nevoie să facem fotografii sau conținut video pentru platforme cum ar fi LinkedIn, Instagram, Facebook, newslettere interne, publicații de specialitate, evenimente corporate etc.

De asemenea, machiajul de business este o componentă esențială a brandului personal. Există o multitudine de profesioniști freelancing sau care practică profesii liberale și au nevoie de imagini pentru a se adresa publicului.

Principalele caracteristici sunt:

  • Să nu schimbe foarte mult trăsăturile fizionomiei. Trebuie să fim recognoscibili pentru colegi și colaboratori.
  • Să ne reprezinte, să ne simțim confortabili și încrezători purtând machiajul.
  • Să folosim produse de machiaj HD și tehnici care să arate bine atât în fotografie cât și pe video.
  • Să folosim culori neutre, care să ne complimenteze tonul și subtonul pielii.
  • Să accentuăm trăsăturile fără lumini exagerate sau umbre dure.
  • Textura pielii să fie naturală, fără matifiere care să încarce tenul sau luciu excesiv.

Găsiți aici un tutorial complet cu tips & tricks pentru realizarea machiajului de business.

Fotografii realizate de Photo Tailors Studio.

Machiaj realizat de Gabriela Paun, make-up artist & trainer in cadrul DIMS.

Puteți învăța să realizați machiajul business în cadrul cursului de automachiaj DIMS. De asemenea, el este inclus și în programa cursului de machiaj profesional.

Alte postari

Leave a Comment